Födelsedagen....

 
....är färdigfirad, stormen har avtagit utan några skador just här, och och jag är ett år äldre!! Tårtan blev lyckad som ni ser... En maffig chokladbotten med choklad och lakritsfyllning, mjölkchokladkräm på toppen och hallonmaränger och blåbärsmacroner som garnering. Serverad med en klick grädde blev den supergod till en kopp julkaffe.
 
Min lillasyster är klok nog att fortfarande fråga vad man önskar sej, och om man håller sej inom rimliga gränser så köper hon också det man önskar. Därför är jag nu lycklig ägare till 2 st Swedish Grace Winter muggar!!
 
Min äldsta systers äldsta dotter frågar inte om önskningar, men känner sin jultokiga mosters smak som om den vore hennes egen. Den presenten sparar jag bild på tills imorgon ..... Den förtjänar ett eget inlägg!!
 
 
Anette - En fin jul

Grattis på födelsedagen! Vilken fin tårta :)

Svar: Tack så mycket... God var tårtan också, riktigt roligt att få göra något som tar lite tid ibland!!
Anneli Zackrisson