Belysning...

..... I vårt område så ligger villorna med rätt så stora trädgårdar mot varandra ( på "framsidan" är det alltså bara någon meter till staket och väg). Jättetrevligt när trädgården blir en lugn plats, men det gör också att det är MÖRKT på trädgårdssidan nu på kvällarna.
 
Men inte i Zackrissons trädgård. Sedan igårkväll så är det så mysigt och fint utanför mitt köksfönster ( bild nr två visar att det inte är någon mer än vi som ser det, och alltså ingen som kan gnälla att det är för tidigt)
 
 
 
 
Annette

Hej, jag har skapat en julgrupp på FB! Alltså inte en sådan med hyacinter, utan en grupp att diskutera julen i, få tips, dela med sig tips, ställa frågor osv. Mest för att jag är så sugen på att prata om jul mest hela tiden;) Det vore kul om du och dina läsare ville vara med! Gruppen heter "Julstämning & Bjällerklang" och är nystartat. Tipsa gärna andra. Juliga hälsningar, Annette.

Svar: Åh, precis en sådan grupp jag längtat efter. LIIITE trött på alla amerikanska bilder med superfixade idyller. Jag bjuder in mina julgalnaste vänner så fort du godkänt mej och tipsar om den i ett inlägg i veckan!!
Anneli Zackrisson

Annette

Kul! Tack :)