Tidig julklapp...

 
Jag har fixat körkortet och även leasat mej en liten fiesta!! När det om ca 8 veckor är dax att summera 2017, så kan man lugnt konstatera att det hänt en hel del!! För ett år sedan så kämpade jag fortfarande med att få ut a-kassaersättningen, arbetstränade på 25% och var en trött mamma/fru. Nu jobbar jag... heltid, på annan ort, helt nytt kunskapsområde och har dessutom fixat kortet och egen bil. MEN FRAMFÖRALLT SÅ ÄR JAG EN ROLIGARE PERSON ATT UMGÅS MED OCH JAG MÅR BRA!! Önskar verkligen att alla som hamnar i sitsen med långtidssjukskrivning och arbetsträning/ arbetsplatsbyte får samma stöd av försäkringskassa och arbetsförmedling som jag fått, visst jag har gjort en hel del arbete själv också, men stöttningen jag fått är guld värd!! 
 
Ett ojuligt inlägg, men livet är inte enbart jul fast man är julbloggare.
Jenny

Stort grattis! Och så skönt att du mår bra!

Svar: Tack så jättemycket! Det är faktiskt en lyx att få må bra.
Anneli Zackrisson

Johanna

Hej
Så härligt! Grattis.

God (förskotts -) jul till dig

Svar: Tack
Anneli Zackrisson

Fias Jul

Härligt att höra och grattis till körkortet:)

Svar: Tack!!
Anneli Zackrisson

Emma - Mitt magiska vinterland

Vad roligt, grattis! :)

Svar: Tack!!
Anneli Zackrisson