Enkla men vackra paket

Lite inspiration till enkla men vackra paketinslagningar!! Bilder från Pinterst.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ammies Julblogg

Superfina inslagningar :)

Maries strålande jul

Vilken härlig paketinspiration!!

Sv: jag håller med dig om att stämningen mellan julbloggare alltid har känts så fin och det var kanske anledningen att det kändes som att få ett slag i magen när jag såg hur någon gett en massa ettor och tom 0,8 poäng. Jag var inte beredd på det inom julbloggsvärlden och det gjorde mig så ledsen å andras vägnar.

Svar: Vi får hoppas att det bara är nån som inte förstått hur man "röstat" och därför gjort fel, sen precis som du säger är ju inte stjärnorna viktiga. Jag är med på julbloggarna för att det är så enkelt att se när det kommit ny inlägg på bloggar man vill läsa!!
Anneli Zackrisson