Min alldeles egna julbok!!

 
Som jag hintade på instagram/ facebook i förrgår så ligger det alldeles för många gamla jultidningar i mitt förråd. I varje tidning så är det kanske max fem grejer man vill spara ( hur många recept på griljerad skinka behöver man?!?)
 
 
Så jag satte mej med mina tidningar och började klippa ( långt ifrån färdig) köpte mej ett bra "ämnesblock" med olika avdelare.
 
 
Så en flik är för advent....
 
 
 
en flik för bak och sötsaker..
 
 
 
en flik för julmaten...
 
 
En flik för presenter och idéer...
 
 
och varje flik är dekorerad med en julig bild för att få till rätt stämning!!
 
Denna boken kommer jag ha riktigt mycket nytta av!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym

Åh, det är det jag skulle ha gjort med alla gamla jultidningar jag slängde 🙁

Matilda

Har en hel massa jultidningar jag också, ska definitivt fixa ihop en liknande bok till mig!

Svar: Tips är att köpa storlek A4 på blocket, då kan du klistra in en hel tidningssida om du vill
Anneli Zackrisson

Fias Jul

Vilken bra idé!
En sådan måste jag också göra:)