Present till mej själv...

 
Jag har anledning att fira lite extra... så jag köpte en present till mej själv. En fin liten röd gran från Kähler, lagom till julgransljus ( eller dom långa smala ljusen som finns på Lagerhaus). Den kommer bli så fin ihop med mina andra granljusstakar.
 
Anledningen till mitt egofirande är att JAG HAR FÅTT JOBB, vilket inte är helt självklart när man varit sjukskriven 1 1/2 år, arbetstränat i ett år, inte har nån utbildning mer än den man jobbat sej till, sökt mååånga jobb under sommaren.... så huxflux blir man istället erbjuden ett heltidsjobb, med normala arbetstider ( jobbat i matbutik innan, och då är det sparade semesterdagar som gäller om man vill vara ledig julafton-annandagen) och en ordentlig löneökning från innan. Kommer visserligen kräva lite pendlande från min sida och ett helt nytt kunskapsområde ( bildelar!!) men känner att gänget jag kommer jobba med stöttar mej fullt ut. Så jag är rätt så nöjd idag, trots att min glögg är försenad i leverans, trots att det är en minivärmebölja och trots att det fortfarande är långt till jul 😃
 
Maries strålande jul

Stort grattis till jobbet och vilken fin ljusstake!

Svar: Tack!! Gillar verkligen dessa ljusstakar!
Anneli Zackrisson

Jennysjul.com

Stort grattis till jobbet!!!

Svar: Tack!
Anneli Zackrisson

Annasjul

Härligt med jobbet! Lycka till! Fin gran du köpt!

Svar: Tack
Anneli Zackrisson

Sandra

Grattis!

Svar: Tack
Anneli Zackrisson

Sandra

Grattis!

Svar: Tack
Anneli Zackrisson

Anette - En fin jul

Stort grattis till nya jobbet! Spännande :)

Svar: Tack så jättemycket
Anneli Zackrisson