Årets julservis

 
 
 
Hämtat ut mitt provpaket med årets julservis från Fyrklövern. Den är designad i samarbete med Maria Montazami och serien heter Christmas moments. Jättefin servis och fyrklövern är superduktiga på att skicka paket utan porslinskras ( vilket inte är att förringa) men jag är jättekluven till servisen nu när jag ser den. Jättefin som sagt men jag tycker inte att den förmedlar julkänsla alls. Kan ju bero på att jag innan köpt den helt underbara servisserien Åsas vita jul ( och den är JUL!!) Servisen känns mer vinter än jul, precis som Swedish Grace Winter gör. Jag kommer absolut använda dessa två kuvert som var med i startpaketet, men inte till jul.
 
 
 
 
Anonym

Jättefin!

Svar: Absolut.. men min favorit är Åsas vita jul, denna är väl mer användbar under längre tid bara!!
Anneli Zackrisson