Mitt samlarbegär!!

Alla har vi någonting vi samlar på... jag älskar mina granar från Kähler. Fyra st har jag lyckats få ihop, och i år tror jag att det får bli någon av de grå ljusstakarna som hittar hem till mej. Jag gillar den stilrena designen och att det faktiskt inte är något jättedyrt, utan jag har haft råd med en även när ekonomin pågrund av a-kassestrul inte var den bästa förra julen. Granarna är juliga utan att vara juliga, så jag brukar låta mina stå kvar på matbordet nån vecka in på det nya året, fastän de andra julsakerna åkt upp på vinden igen. Den första bilden är min egna, och de andra från royaldesign.se där man kan köpa ljusstakarna för mellan 120-200kr.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jul, Strålande Jul

Väldigt speciellt utseende på dem, men jag gillar det! De röda var alldeles särskilt fina tycker jag. Kul med att samla. :)

Svar: De gröna är min favorit, men älskar blandningen äv färger. Och dom är otroligt fina i verkligheten ( blir ju lite stelt med produktbilder ibland)
Anneli Zackrisson

Anette - En fin jul

Jättesnygga, fint att ha en liten grupp :)