Höstkänslor?

 
Nu när det börjar bli lite kallt på morgonen, semestern är slut och man börjar komma in i lite vardag igen... så börjar man faktiskt längta lite till hösten. Jag är verkligen ingen sommarmänniska. Gillar inte värmen och är absolut ingen strand- och solstolmänniska. Men än kanske det är lite tidigt med ljung på trappen, pelargonen har ju faktiskt inte blommat klart än.
 
 
Förra året blev det inte ett inlägg på bloggen.... strax före jul blev vår hund hastigt sjuk och fick vandra vidare och det tog lite bort lusten att dela julglädje. Coronan har också gjort sitt till med väldigt lite julspan, inga butiksbesök och litet julfirande, men samtidigt så infann sej en julfrid när så många måsten försvann. Insett att julhysterin är något jag skapar själv och måstena är det jag själv som bestämmer över och det ska jag försöka anamma i årets jul också... att göra det jag själv vill och inte stressa upp mej över att vara alla andra till lags.
 
Som alltid så finns @tomtensmorsa på instagram och där uppdateras det flera ggr i veckan, året runt. Långt ifrån bara jul utan mitt liv i bild och text.